Internetowe strony IT 

Domena Twojej firmy ma znaczenie. Dowiedz się jak ją wybrać

W toku ostatnich dwudziestu lat sieć www stała się nierozerwalną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Z każdym rokiem coraz bardziej bliskie prawdy staje się stwierdzenie, że jeśli nie ma Cię w internecie to tak jakbyś nie istniał. Dlatego każda firma, która chce mieć stały kontakt z klientami musi zainwestować we własną stronę internetową. A pierwszym działaniem ku temu jest selekcja i rejestracja domeny. Jak dobrać najlepszą domenę internetową dla Twojej firmy? Dobór domeny, a zwłaszcza tej, która ma mieć zastosowanie w celach biznesowych, powinien być zaplanowany, zarówno w części…

Więcej
IT Reklama, marketing, promocja 

Optymalizacja strony dla urządzeń mobilnych – dzisiaj to podstawa!

Powszechność urządzeń przenośnych sprawia, że twórcy stron internetowych z większą ochotą przygotowują ich mobilne wersje. Jest to niezwykle ważne z powodu coraz większego ruchu w Internecie pochodzącego właśnie z urządzeń mobilnych. Zasada jest jedna: jeżeli chcesz mieć więcej użytkowników musisz zapewnić im jak najlepsze warunki korzystania z Twojej strony. Dlatego właśnie niezbędna jest optymalizacja dla urządzeń mobilnych. Optymalizacja dla urządzeń mobilnych – o czym powinno się pamiętać Jest kilka rzeczy, o których musimy pamiętać, przygotowując naszą stronę. Jeśli chcemy być przyjaźni dla osób korzystających z urządzeń mobilnych, która wpływa na…

Więcej
Internetowe strony IT 

Filtr w Google za nienaturalne linki przychodzące

Głównym powodem, przez który na portal internetowy może być założony ban od Google, są nienaturalne linki przychodzące. Czy jest szansa na uchronienie się od tych surowych konsekwencji? Nienaturalne linki przychodzące – nie stosuj ich Nienaturalne linki przychodzące to umieszczanie zbyt dużej ilości odsyłaczy kierujących ruch na naszą stronę w sieci. Łamią one normy naturalnego linkowania stworzone przez koncern Google, ponieważ manipulują pozycją witryny w wyszukiwarce. Przeważnie nienaturalne linki przychodzące pojawiają się w formie wpisów marketingowych przepełnionych sztucznymi odnośnikami. Szerzy się też zjawisko kupowania linków, co jest nielegalne. Strona jest zbanowana…

Więcej
Internetowe strony IT 

Dostałeś ban z Google? Przeczytaj poradnik o usuwaniu filtrów

Zauważyłeś gwałtowny spadek pozycji Twojej strony? Czy strona przestała także pojawiać się w wyszukiwarce po wprowadzeniu precyzyjnych i wypozycjonowanych uprzednio wyrażeń? Pomimo ogromu starań, domena nie rusza z miejsca w wynikach wyszukiwania Google? Jeżeli zaobserwujemy powyższe symptomy, oznaczać to będzie obciążenie strony filtrem Google. Filtr Google – co to takiego? Przede wszystkim należy wyjaśnić czym właściwie są filtry Google. Blokada nakładana jest wskutek źle przeprowadzonego pozycjonowania – głównie przez pozyskiwanie linków z podejrzanych stron. W tym przypadku stosowany jest filtr ręczny, a pozbycie się tego rodzaju filtra trwa od jednego…

Więcej
IT Reklama, marketing, promocja 

Optymalizacja pod urządzenia mobilne

Jeśli prowadzisz własną działalność, dobrze zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna jest Twoja strona www. To właśnie ona może zniechęcić potencjalnego klienta do skorzystania z Twoich usług. Przykuwająca wzrok witryna to stanowczo zbyt mało – warto zadbać także o jej widoczność w wyszukiwarce. W tym celu niezbędna okaże się profesjonalna optymalizacja zrobiona przez naszych specjalistów z optymalizacja.co. Optymalizacja stron internetowych – co to takiego? Odpowiadają fachowcy z optymalizacja.co Optymalizacja strony internetowej opiera się na modyfikacji kodu oraz contentu na witrynie. Dzięki tym działaniom strona jest bardziej przyjazna dla internautów…

Więcej
IT Reklama, marketing, promocja 

Optymalizacja stron internetowych – czy można bez niej żyć?

Stworzenie strony internetowej to nie wszystko. Ważne jest, żeby była ona chętnie odwiedzana przez użytkowników Internetu. Lecz co można zrobić, by nasz serwis cieszył się zainteresowaniem? W tym celu wykonuje się optymalizację. W czym pomaga optymalizacja strony internetowej? Optymalizacja polega na ulepszeniu kodu oraz zawartości strony. Dzięki poprawnie przeprowadzonej optymalizacji strona będzie lepiej indeksowana przez roboty sieciowe, co sprawi, że będzie ona wyżej w wynikach zwracanych przez wyszukiwarkę. Jak przeprowadzić optymalizację strony internetowej? Profesjonalnie przeprowadzona optymalizacja – oprócz kodu strony – dotyczy także opublikowanych na niej artykułów i obrazów. Optymalizację…

Więcej
IT Reklama, marketing, promocja 

Podstawowe informacje o filtrach Google

Parę słów o filtrach Google? Google dysponuje swoimi sposobami na ukaranie webmasterów, którzy stosują nieuczciwe praktyki. Nakłada filtry ręczne i automatyczne na witryny, które naruszają wytyczne pozycjonowania stron. Filtry ręczne nakładane są przez pracowników Google, filtry algorytmiczne bezpośrednio przez algorytm. Nakłada się je, gdy zostaną wykryte niedopuszczalne metody pozycjonowania. Co mi zrobią, jak mnie złapią? – czyli o konsekwencjach filtrów Google Co dzieje się ze stronami, na które zostały nałożone filtry i bany Google? Z reguły spadają w wynikach zwracanych przez wyszukiwarki. Może się zdarzyć, że strony, które dopuściły się…

Więcej
IT Reklama, marketing, promocja 

Na czym polega optymalizacja sklepów internetowych

Całokształt zabiegów zmierzających do wypromowania portalu w sieci nazywamy optymalizacją sklepu internetowego. Opiera się na zastosowaniu w witrynie znakomicie dopasowanej treści, grafik oraz zwrotów, które pozwolą potencjalnym klientom na błyskawiczne wyszukanie nas w globalnej sieci. Sprawdźmy jak osiągnąć najwyższe rezultaty w wyszukiwarce, używając użytecznych rozwiązań do optymalizacji sklepów internetowych. Optymalizacja sklepu internetowego – co jest ważne Optymalizację sklepów internetowych należy zacząć od zaprojektowania właściwej budowy witryny. Najważniejsze, żeby sklep był widoczny dla automatów funkcjonujących dla wyszukiwarek. Pamiętajmy o umieszczeniu optymalnego kodu witryny. Zasadnicze znaczenie ma także czytelna zawartość tekstowa oraz…

Więcej
Internetowe strony IT 

Bany i filtry Google – kara za nieuczciwe SEO

Budowanie rozpoznawalnej strony www wymaga jej skutecznego pozycjonowania w przeglądarkach, aby była zauważalna dla potencjalnych klientów i miała stałą rangę. Niekiedy jednak firmowa strategia powoduje pogwałcenie reguł rzetelnego pozycjonowania i na witrynę mogą być zastosowane przez bany i filtry Google. Dowiedzmy się, jak się zachować, kiedy zajdą tego typu okoliczności. Dlaczego filtry i bany Google są zagrożeniem dla portali www? Ban od Google oznacza najsurowszy rodzaj kary, jaki może spotkać stronę internetową. Jest to bezwzględne zlikwidowanie jej z rezultatów przeglądarki Google, co w gruncie rzeczy znacznie komplikuje funkcjonowanie interesu. Po…

Więcej