Reklama, marketing, promocja 

Jak stworzyć skuteczną reklamę dla małej firmy?

Masz małą firmę i zastanawiasz się, jak dotrzeć do większej ilości klientów? Sprawdź, jakie niedrogie i skuteczne działania marketingowe mogą okazać się przydatne w Twoim biznesie! Działania marketingowe w małej firmie: co zrobić, żeby były skuteczne? Niezależnie od tego, czy mowa o działaniach marketingowych w małej, średniej, czy dużej firmie – zawsze należy zacząć od poznania swojej grupy docelowej, jej potrzeb i oczekiwań. Dopiero następny krok to celowe zadania marketingowe, takie jak tworzenie wartościowych treści, reklamy i SEO. W tym wszystkim ważny jest także plan oraz dobrze przemyślany budżet. W…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Usługi 

Czy warto zlecić projektowanie katalogów reklamowych?

Jak przekonać innych, że wyroby danej firmy są lepsze od pozostałych? Obecnie, kiedy odbiorca ma możliwość skorzystać także z usługi przedsiębiorstw funkcjonujących w odległych miejscowościach, nie jest to łatwe i wiąże się z zastosowaniem właściwych kampanii reklamowych. W wielu przypadkach oczekiwane efekty przyniesie projektowanie katalogów produktów i ich dystrybucja do ewentualnych nabywców. Aby zaś przyciągnęły one innych, broszury muszą odpowiednio wyglądać – dlatego, jeżeli nie posiadamy odpowiednich kwalifikacji, nie powinniśmy opracowywać ich na własną rękę. Komu zatem zlecić projektowanie katalogów? Jak powinny wyglądać odpowiednio wykonane katalogi reklamowe? Reguły projektowania katalogów…

Więcej
Internetowe strony Reklama, marketing, promocja Usługi 

PBN – co to jest i jak z niego korzystać?

By odbiorca odnalazł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć firmową stronę internetową, lecz również zadbać o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego ważna jest treść strony oraz to czy regularnie publikowane są na niej kolejne rzetelne i pomocne dla użytkownika treści. Ale nie wolno również zaniedbywać tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków zewnętrznych prowadzących do strony. Jednym ze sposobów na link building jest zastosowanie PBN – prywatnej sieci serwisów. Private blog network, czyli do czego służą PBNy? PBNy są prywatne, bowiem są tworzone i kierowane przez…

Więcej
Baza porad Reklama, marketing, promocja 

Brand marketing – na czym polega i kiedy warto go stosować?

Zakładając firmę zapewne marzysz o wielkim sukcesie. Aby go osiągnąć, Twoja marka powinna być rozpoznawalna i wzbudzać zaufanie. Oferta firm z dobrze wykreowanym wizerunkiem przemawia do znacznie większej grupy odbiorców. Jak zadbać o odpowiednią strategię, która pomoże w osiągnięciu takiego celu? Zacznij od brand marketingu. Co to jest brand? Brand to angielskie słowo, które w dokładnym tłumaczeniu oznacza “marka”. Brand to jednak szereg elementów składających się na spójność marki, w tym: logo, określony kolor wyróżniający daną markę, charakterystyczny dźwięk, nazwa, slogan, hasło. Dzięki dbałości o taką spójność, marka jest rozpoznawalna…

Więcej
Reklama, marketing, promocja 

Jak promować sklep internetowy i stronę usługową? 13 pomysłów na reklamę firmy w sieci

Osoby, które posiadają własną firmę doskonale wiedzą, jak ważna jest reklama. Aby pozyskać potencjalnych klientów, muszą zainteresować ich swoimi produktami bądź usługami. Jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, których zaciekawimy ofertą? Podpowiem Ci, jak zareklamować firmę, wypromować swoje usługi i być widocznym w sieci. Poznaj skuteczne pomysły na reklamę firmy! Przyjazna strona internetowa Bardzo często mówi się, że jeśli nie ma Cię w sieci, to nie istniejesz. Internet to potężne narzędzie, dzięki któremu możesz dotrzeć do wielu osób, w tym do potencjalnych klientów. Podstawową rzeczą, którą musisz posiadać jest… strona…

Więcej
Reklama, marketing, promocja 

Reklama zewnętrzna i wewnętrzny biuletyn – projekt gazety firmowej

Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób motywowania załogi, ale również działanie wykraczające poza mury firmy. Zastanówmy się więc, jakie treści warto umieścić w takim biuletynie i czy warto się na to zdecydować. Projekt gazety – likwidacja szumów komunikacyjnych w firmie Gazeta firmowa może pełnić dwie funkcje. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o sukcesach, chwalenie się wzrastającymi osiągami, wywiady z najlepszymi pracownikami. Takie gazetki mają kluczowe znaczenie dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa, bowiem wspaniale motywują ekipę. To powoduje, że podwładni są bardziej chętni do współpracy między sobą, czują się…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Usługi 

Zalety wirtualnego spaceru 3D oraz modeli wnętrz 3D dla firm

Wirtualny spacer z modelem 3D to idealny sposób na przedstawienie ewentualnym klientom naszej powierzchni usługowej, biura czy nieruchomości, które zamierzają np. wynająć. Dla większości osób sposobność zwiedzenia takiego wnętrza przed skorzystaniem z oferty jest bardzo istotna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie pomyślnej dla nas decyzji. Czym zatem są wnętrza 3D i spacer wirtualny? Jak można wykorzystać taką wizualizację do reklamy i dlaczego powinno się to robić? Odpowiedź na te pytania prezentujemy w dalszej części artykułu. Do posłuży Ci wirtualny spacer z wnętrzami 3D?…

Więcej
Reklama, marketing, promocja 

Strategia content marketingowa – dlaczego warto ją mieć i co powinna zawierać?

Dobry plan to podstawa – również w content marketingu. Sprawdź, dlaczego Twoja strona powinna posiadać strategię content marketingową, co powinna ona zawierać i dlaczego warto tworzyć lub współtworzyć ją wspólnie z agencją SEO. Content marketing i jego związek z SEO Content marketing (marketing treści) to działania polegające na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami poprzez tworzenie i udostępnianie treści atrakcyjnych dla obecnych i potencjalnych klientów. Celem tworzenia takiej relacji jest sprzedaż usług lub produktów, dzięki przywiązaniu klienta do marki i zbudowaniu wizerunku eksperta w danej branży. Do najpopularniejszych form content marketingu…

Więcej
Internetowe strony Reklama, marketing, promocja Usługi 

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. Jak więc wybrać dobrą agencję SEO? Zalecamy skorzystać z sugestii profesjonalistów, a najlepiej samego Google. Google radzi, jak znaleźć rzetelną firmę SEO Nie da się ukryć, że cały sektor SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron internetowych…

Więcej
Reklama, marketing, promocja 

Praktyczny gadżet reklamowy – torba bawełniana z nadrukiem

Przed firmami, które wybierają się na targi lub planują event promocyjny, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Musi on nie tylko przyciągnąć uwagę docelowych klientów, ale także być na tyle funkcjonalny, by od czasu do czasu go używali i tą drogą utrwalali przywiązanie do marki. Artykułem tego rodzaju są właśnie torby z nadrukiem. Torby z własnym nadrukiem – typy Przeglądając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych szybko dostrzeżemy, że pod kategorią “torba” kryje się mnóstwo artykułów. Są to głównie torby na zakupy – zapewne najpopularniejszy i…

Więcej