Reklama, marketing, promocja 

Praktyczny gadżet reklamowy – torba bawełniana z nadrukiem

Przed firmami, które wybierają się na targi lub planują event promocyjny, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Musi on nie tylko przyciągnąć uwagę docelowych klientów, ale także być na tyle funkcjonalny, by od czasu do czasu go używali i tą drogą utrwalali przywiązanie do marki. Artykułem tego rodzaju są właśnie torby z nadrukiem.

Torby z własnym nadrukiem – typy

Przeglądając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych szybko dostrzeżemy, że pod kategorią “torba” kryje się mnóstwo artykułów. Są to głównie torby na zakupy – zapewne najpopularniejszy i bardzo przydatny gadżet promocyjny. Nadruk logotypu bądź nazwy eventu na bawełnianych, jutowych i płóciennych torbach na ramię po prostu wyśmienicie wygląda, a zarazem jest na tyle wytrzymały, aby długo utrzymywać się na materiale. Kolejnym plusem takich toreb jest ich koszt. W zależności od wielkości zamówienia i rodzaju torby, cena najczęściej rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Napisy można nanieść również na torbach na laptopa czy torbach termoizolacyjnych i konferencyjnych. Są to gadżety, które docenią np. organizatorzy popularnych sympozjów oraz wykładów. Oczywiście, cena produktów tego rodzaju i wykonania nadruku na nich jest wtedy zdecydowanie wyższa – dochodzi do kilkudziesięciu złotych.

Nie tylko torby na ramię?

Agencje organizujące działania marketingowe zwykle zamawiają kilka różnych gadżetów. Winny więc złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze kilkanaście innych artykułów promocyjnych do zadruku. Równolegle z torbami na ramię warto zdecydować się m.in. na nadruk na koszulkach, ręcznikach bądź pozostałych użytecznych artykułach z tkaniny albo dodać do zlecenia o typowe gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze i ołówki, które nadal są lubiane przez klientów.

Zobacz także: