Reklama, marketing, promocja Robienie zakupów 

Gadżety reklamowe – dlaczego warto ich używać?

Żadna firma w XIX wieku nie poradzi sobie bez akcji promocyjnych. Obecnie reklama ma różne formaty: umieszcza się ją w prasie, w internecie i na portalach społecznościowych. Ale w dalszym ciągu nie porzuca się standardowej promocji przy pomocy plakatów lub wizytówek. Wykorzystuje się też jeszcze jeden model działań reklamowych, który potencjalni odbiorcy niezwykle uwielbiają – promocję za pomocą gadżetów.

Co powoduje, że klienci cenią sobie gadżety reklamowe?

Ewentualni współpracownicy i klienci lubią różnego rodzaju gadżety, ponieważ (w odróżnieniu do innych form promocji) są one konkretną rzeczą, która w szeregu przypadków jest bardzo praktyczna, dlatego pozostaje z nimi na dłużej. Ciężko spotkać osobę, która odmówi przyjęcia w banku czy w kancelarii długopisu albo parasolki. Są to przecież przedmioty, które zawsze powinno się mieć przy sobie. A co najistotniejsze – taki upominek nic nie kosztuje! Tymczasem używając na co dzień dany gadżet, klient cały czas widzi hasło reklamowe marki, od której go otrzymał, co sprawia, że bezwiednie staje się ona dla niego bardziej rozpoznawalna.

Hurtownia gadżetów reklamowych – sitodruk tkaninie oraz tworzywach sztucznych

Sitodruk, czyli jedna z popularniejszych metod, z których korzysta się do wytwarzania gadżetów reklamowych, daje możliwość nadruku zarówno na powierzchniach drewnianych, plastiku, jak i tekstyliach. Najczęściej kupowanym gadżetem tekstylnym, jest oczywiście odzież reklamowa – zwykle nanosi się nadruki na t-shirty, a też na czapkach, bluzach czy kurtkach. Ponadto można wydrukować logo na szlafroku, torbie jutowej i parasolu. Jeżeli poszukujemy obszernego asortymentu przedmiotów do nadruku, należy przejrzeć ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. W jednym miejscu można wtedy zamówić nie tylko t-shirty i odzież z nadrukiem, ale także np. torebki, apteczki lub breloczki, co przyśpieszy przygotowanie każdej kampanii marketingowej.

Zobacz także: