Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media
Zainteresowany Kraków agencja reklamowa? Skieruj się tutaj
Działania marketingowe winny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na stworzenie i utrzymanie swoich wydziałów ds. reklamy, jednakże mniejsze firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi
Agencja marketingowa to zespół twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, posiadających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z ekspertami wspaniale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii promocyjnych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz koperty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż będzie ono odpowiednio użyte na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – plakatów, ulotek, billboardów lub stoisk targowych. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć interesujące, unikatowe teksty na stronę www zamawiającego, jak również zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak np. Twitter, Facebook i Instagram.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są głównie do podmiotów, które nie mają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie zespołowi ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, sympozjów bądź targów wymagających na ogół drobiazgowego planowania, te obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zgranego oraz kompetentnego teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń albo organizację imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do znacznego grona kompetentnych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku marki.
Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]