Co optymalizacja stron da Twojej firmie?
Wydałeś krocie na swoją stronę internetową, jednak ona nie zachęca kolejnych klientów? Jest doskonale zaprojektowana oraz wyposażona w nowoczesne technologie, ale klientów wcale nie jest więcej? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo największych starań? Najpewniej przyczyn powinieneś szukać w niskiej widoczności w sieci. Klienci zazwyczaj korzystają z popularnych wyszukiwarek – każdy przedsiębiorca musi więc zatroszczyć się o to, by stronę jego firmy użytkownicy wyszukali bez większych problemów. Jak to osiągnąć? Należy skoncentrować się na witrynie, optymalizując ją zgodnie z zaleceniami Google.
Optymalizacja stron – na czym polega?
Optymalizacja strony to różne modyfikacje polegające na dostosowaniu strony do wytycznych Google. Są to tak modyfikacje HTML strony, jak i zapełnienie jej właściwym contentem. Okazuje się to bardzo ważne ze względu na to, iż roboty wyszukiwarek sprawdzają witryny w myśl z góry określonych algorytmów – ważne jest na przykład semantyczne użycie tagów w kodzie oraz użycie fraz kluczowych.
Kto wykona optymalizację stron?
Optymalizacja stron to działanie wymagające sporej wiedzy o wciąż modyfikowanych wytycznych Google – z tego względu też złym pomysłem okaże się modyfikowanie strony bez pomocy specjalistów według ogólnodostępnych tutoriali. Zdecydowanie lepiej zrobimy powierzając to dobrej agencji SEO i traktując to jako inwestycję – obroty notowane przez nasze przedsiębiorstwo mogą zwiększyć się nawet po paru miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]