Internetowe strony Reklama, marketing, promocja Usługi 

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Sprawdź, czym wyróżnia się dobra agencja SEO na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. Jak więc wybrać dobrą agencję SEO? Zalecamy skorzystać z sugestii profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Google radzi, jak znaleźć rzetelną firmę SEO

Nie da się ukryć, że cały sektor SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozkwita praktycznie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo istnienia innych alternatyw, jak m.in. Bing, Rambler bądź DuckDuckGo, wciąż najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto chce pozyskać widoczność w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, w których występuje silna konkurencja, z reguły jest to niemożliwe bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest nowością, i opublikowało krótki kurs, jak zatrudnić solidną agencję SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się solidna firma SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, w kolejnych punktach wyjaśnia, jak rozpoznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego główną konkurencją,
  • zdolność oceny budżetu oraz czasu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, np. poprzez comiesięczne raporty i ciągły dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy.

Pracownica Google akcentuje także, że rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą zauważalne efekty zwykle po paru miesiącach działań.

Zobacz także: